Aug 23, 2020

Wees een volksvertegenwoordiger in een rechtsstaat, niet een oplichter klusjesman / -vrouw in een fascistisch systeem

Open brief aan alle leden van de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Den Haag, Nederland


Niet wegkijken van ernstige misdaden door de Ministery van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en door de gementen 
"Het geld voor onderwijs en cultuur wordt besteed aan ernstige strafbare feiten, die ernstige gevolgen hebben voor de nationale en internationale gemeenschapen"

Daarvoor heb ik, zoals de afgelopen jaren opnieuw in een schriftelijke aangifte op 12 februari 2020 de politie en de hoofdofficier van justitie gevraagd om Minister van Onderwijs Cultuur & Wetenschappen mw. Ingrid van Engelshoven en Johan Remkes, Burgemeester van Den Haag te willen vervolgen. (Ref: 200212-PS149082652, meldformulier). Tot op heden hebben noch de politie, noch de officier van  justitie geen gevolg hebben gegeven aan mijn aangifte. 

Hierbij wil ik uitdrukkelijk mijn verzoek herhalen om vervolging van mijn aangifte tegen Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen mw. Ingrid van Engelshoven en Tegen de heer Johan Remkes, Burgemeester van Den Haag wegens (1) Niet serieus namen van ernstige onderwijs, cultuur en wetenschap onderwerpen. (2) Het onderwijzen en opleiden van mensen met valse informatie en oplichterij. Dat heeft geleid tot genocides, religieuze conflicten, aanzetten tot haat, terrorisme, racisme, onderdrukking van vrouwen en medeplichtigheid aan universele slavernij. (3) Het besteden van geld voor onderwijs, cultuur en wetenschaap aan ernstige strafbare feiten, die ernstige gevolgen hebben voor de nationale and internationale gemeenschappen.

Ze besteden het geld voor onderwijs, cultuur en wetenschaap aan: -Vervalsen van historische documenten. -Het voorzienen van valse onderwijs en informatie bronnen. –Vernietiging van de archeologische archieven van de menselijke geschiedenis en het culturele erfgoed van de mensheid. --Verzwijgen van informatie over historische etnische en taalkundige ontwikkelingsrecords en records van de filosofie van biologisch naturalisme. --Verzwijgen van historische en filologische informatie, die mogelijk de geschiedenis van het volkeren kunnen verhelderen., (4) Discriminatie, onderdrukking van mij als een Haagse burger, tegenwerking en belemering van mijn bijzonder top wetenschappelijk werk tot nu voor 26 jaar. Dat nog steeds ernstige gevolgen heeft gehad op mijn personelijke leven en op mijn weternschapelijk onderzoek.

Nu het regeren basis is crimineel - wat maakt het uit of - een oplichter clusjesman rechts staat, midden of - verdomd links rationeel?

Hamiit Qliji Berai, 31 juli 2020